sunnuntai 14. helmikuuta 2010

falcon flight

heee näin niin vammasta unta just enne ku heräsin: olin Jude Law ja ratsastin valkosella hevosella turun keskustassa pelkis boksereissa ja mulla oli himassa menossa semmonen kokeilu että jos samassa terraariossa on liskoja ja gerbiilejä nii kummat syö toisensa ekaks :---D

joo ei siitä sitte sen enempää. Oon datistellu koko viikonlopun iskän macillä ja tuli ikävä omaa... mietin et mitä oon ajatellu, mun mac oli siis mun veljen vanha ja se osti sen portugalista joskus -02 tai -03 ja anto sen mulle ku osti ite uuden. sit siitä meni virtajohto paskaks ja uus ois maksanu 90 € mut sit ostinki uuden koneen :o

tänää oon touhunnu koiran kanssa ja ettiny äikän esitelmään/tai jonhonki juttun tietoa. Ja siivonnu.. mun vessassa (tai siis meil on tääl iskäl kaks vessaa ja toinen on niinku melkee kokonaa mun käytössä) oli kaapin saranoitten ja seinän välissä hämähäkin seitti ja siinä roikku se hämähäkki kuolleena... oon oikeesti niin aktiivinen siivooja et itkettää.

oon lukenu kanssa Da Vinci -koodia. Aaa oikeesti se on ihan sairaan hyvä kirja. mua on ihan pienestä pitäen kiinnostanu historia (siis kaikki muinaiset uskonnot ja tarut ja tälläset, ei mitkää sodat ja sellaset) ja symboliikka ja taide jollain tasolla ja toi kirja on all about them! Onhan se leffaki hyvä mut imo toi kirja on parempi ainaki tähän saakka ollu.

ja ainii, tänää on ystävänpäivä, eli ihanaa ystävänpäivää! illalla tulee telkkarista Moulin Rouge, en kyl varmaan jaksa kattoa sitä mut pakko ottaa se nauhalle ku Ewan McGregor on ihana ;__;

(heh mietin just tänää että inhoon sellasia blogimerkintöjä missä ei oo kuvia koska en ikinä jaksa lukee pelkkää tekstiä ja kuvat tasapainottaa sitä kivasti ja nyt kirjotan ite sellasta merkintää... muutenki tää kusee aaa jee meen lukemaan ->)

Ei kommentteja: