sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

niin monta faktaa minusta ku jaksan kirjottaa 8------)

mun piti mennä nukkumaan ja sit en mennykkää. Ja aattelin eka tehä sellasen "100 randomfaktaa minusta" jutun mut en keksi kuitenkaa nii montaa nih.

1. mun toinen nimi on katariina
2. inhoon kirjottaa koneella jos en kuule sitä näppäimistä kuuluvaa ääntä
3. tykkään ärsyttää ihmisiä valittamalla turhaan jostain
4. mua naurattaa jos oon kävellen kaupungilla ja ihmiset on jumissa ruuhkassa
5. rakastan brittiaksenttia...
6. ... erityisesti skottiaksenttia
7. inhoon siivoomista...
8. ... mut tykkään kaikesta tyhmästä pikkujärjestelystä kuten leffojen ja levyjen aakkostaminen tai kynien järjestäminen pituusjärjestykseen
9. tykkään kuunnella enkun kielistä kiroilua (siis ei mitää kempoa ku siis ihan äidinkielenä englantia puhuvien)
10. luin ite ekan kirjan matkalla forssaan
11. mua surettaa että länsikeskuksen mäkkäri on lopetettu
12. tykkään lukea leffojen arvosteluja
13. peilaan aina huomaamatta ihmisten ilmeitä esim. keskustelussa ja leffaa kattoessa
14. en osaa säästellä karkkia
15. vihaan jos mikron ovi jätetään auki
16. ainut ohjelma mitä seuraan kunnolla telkkarista on top gear (se auto-ohjelma)...
17. ... vaikka mua ei kiinnosta autot yhtään ja inhoon yleensä kaikkia auto-ohjelmia
18. laitan joskus laastareita ihan vaan sen takia että voisin näyttää kaikille että mulla on laastari jossain
19. tykkään haistella asioita (en ihan kaikkea kyhl)
20. en jaksa palauttaa ikinä kirjoja kirjastoon
21. oon kadottanu mun kela-kortin
22. haluun mun ruskeet hiukset takasin
23. jos värjään ruskeet takasin nii haluan vaaleet
24. perkele on mun mielestä hieno sana
25. kerron aina kaikille mitä haluisin koska salaa toivon että joku ostais mulle jotain lahjaksi ilman mitään syytä
26. mun mielestä on hauskaa puhua kirjakieltä
27. ärsyttää jos ihmiset ei laita sanan ja hymiön väliin väliä, esim näin:D
28. nuuskamuikkusella on hieno elämänasenne
29. tykkään stalkata ihmisiä
30. päteminen turhilla asiaan kuulumattomilla faktoilla on parasta
31. jos saisin pojan, antaisin sen nimeks benjamin edward
32. en jaksa enää

Ei kommentteja: