tiistai 22. joulukuuta 2009

schoolのendo

jeee, koulu loppu tänään! Ja sitte ylihuomenna on joulu. Tänää on lähössä kangasalalle joulun viettoon, pitäis oikeesti pakata ja jne mut jotenki aina kuitenki juutun dataamaan :o

ärsyttää vaan että vaikka koulu loppu nii ei saatu silti välitodistuksia. Kuulemma ollu nii paljon opettajia ja oppilaita poissa sikainfluenssan takia et pitää antaa mahollisuus parantaa numeroita vielä keväällä. Meil oli kylläkin se sikainfluenssa-aalto joskus loka - marraskuussa ja mun mielestä siinä ajas olis ihan hyvin ehtiny parantaa : D pitää viel jaksaa venttaa tammikuun viimeselle viikolle.

aattelin nyt kuitenkin omaks iloks tehdä ennusteen omista numeroista. Sitte ku saan todistukse nii nähään paljonko mulla on ennustajan taitoja. Osan numeroista tiiän jo ihan varmasti, ne oon tummentanu tohon listaa. Tossa on siis vaan tän jakson aineet, vaik meillä taiski olla kaikki muut aineet paitsi fysiikka nytte.

Matikka 9
Terveystieto 9
Biologia 10
Maantieto 9
Yhteiskuntaoppi 9
Ruotsi 8
Englanti 10
Saksa 9
Äidinkieli ja kirjallisuus 9
Kemia 10
Elämänkatsomustieto 9
Graafisen suunnittelun perusteet 9
Liikunta 8
Musiikki 9

Eiköhän se (toivottavasti) tollaselta suunnileen näytä. Oon yrittäny nostaa syksyn ruotsia ysiin mut kokeesta tuli 8 joten tuskin nousee 8(

meijän lukkari vaihtu myös. Yleensä siis meillä pysyy sama lukkari koko vuoden mut kemia vaihtuu fysiikkaan. Nyt meillä vaihtu siis koko roska. Mulle ei kyllä oo mitenkään merkittäviä muutoksia tossa paitsi et perjantai loppuu jo kaheltatoista, eli pääsen aina lähtee isukille aikasemmalla junalla ja ei oo armotonta kiirettä : D

Ei kommentteja: