sunnuntai 27. joulukuuta 2009

やすみ hiphei

niin että sitä se loma teettää. laiskuutta. Mun piti ennen jouluu lätkästä tänne mun joululahjatoivelista mut jätin tekemättä koska se olis ollu vammanen ja kempo. Jouluaattona mun piti lätkästä tänne joku "Hyvää joulua" -toivotus mut en saanu aikaseks ku ihmettelin lohjennutta hammasta. Eilen (eiku oho edellispäivänä) mun piti lätkästä tänne mun lahjasaldo kuvina mut olin syöny liikaa ja kempoilin koko päivän. Tänää (eiku oho eile) mun piti lätkästä tänne jotai paskaa mut en jaksanu. Hoho.

Nojoo lätkästään sitte se lahjasaldo pääpiirteittäin tekstinä:
- pinkki iPod nano (ooh se on kiiltävä :O )
- Pikku myy pyyhkeitä (pieni ja iso)
- aurinkolasit
- Kolmen caballeron paluu ja muita Don Rosan parhaita
- sähköhammasharja
- namusia
- jotai random stuffee jee.

oon ilonen koska tänä vuonna melkeenpä mitään turhaa. Nauroin muute ku äiti oli jaksanu miettiä lahjoja paljon, se oli ostanu mulle ja mun kahelle veljelle kaikille samat lahjat (karkkia, sähköhammasharja, jotai vitamiineja (?!)) : DDD

huomenna (eiku oho tänää) oon menossa ettimään mun elämäni legginsejä. jospa niitä vielä löytyis 8( en tajunnu ostaa niitä ja nyt en tiiä myydäänkö niitä enää. Oon hehkuttanu niitä suunnillee kaikille. en varmaa ikinä tuu ees käyttämää niitä mut aa voiko olla hienompia legginsejä oikeesti.



loppuun vielä tosi magee loppukevennys :------D... kattelin kuvia koneelta läpi ja... wtf

Ei kommentteja: