tiistai 19. tammikuuta 2010

jetzt

guten tag, guten tag! On jäänyt päivittely vähän vähemmälle. Aattelin laiskotella loman oikeen olan takaa (ihan ku en sit muuten laiskottelis) ja en sitte jaksanu vaivautua päivittämään. Sitte kirjotin merkinnän edellisviikon sunnuntaina, mut lähin ikeaan kesken kirjottamisen ja kone päätti temppuilla ku tulin takasi ja sitte jätin koko homman sikseen. Kuitenki lähes joka päivä oon ajatellu päivittäväni mut aina kuitenki siirtäny sitä ajatuksella että päivitän huomenna kun on paremmin aikaa.

eihän tässä nyt kuitenkaa oo mitää ihmeellisempää tapahtunu. Uusivuosi vaihtui outin kanssa (vuoden eka merkintä!) sitte alko koulu (liian aikasin) ja nyt yritän panostaa täysillä koska mulla on nyt menossa peruskoulun viimenen lukukausi! aaa sitä stressiä jonka yhteishaku tuottaa vaik kuitenki mun todistuksella pääsen melkeempä minne vaan ja tiedän jo suunnilleen minne oon hakemassa : (

oon tässä katellu jo vähän aikaa uutta kännykkää ja puhunu iskälle asiasta vihjailevasti ("ISKÄ haluun uuden kännykän!"). Ei oo vielä ainakaa tuottanu tulosta ;___;



tässä mun unelma kännykkä atm! en kyl tiä et kauanko jaksaisin tota näppäimistöä mut toisaalta mulla ei oo ikinä ollu tollasta nii saattaa olla tosi kivaki! Tossa on jotai chatpalvelujuttuja mitkä mahdollistaa tolla kännykällä esim. mesettämisen ja tällästä lalalaa.

atm mun elämä on suhteellisen masentavan koulupainotteista ja ei mulla oikeestaa oo ees mitään kirjotettavaa 8( ehk tässä tapahtuu jotain tosi mahtavaa josta voin sitte taas kirjottaa..

AINII Kaikki rakkaat ystäväni! Jos teillä on jotain mun leffoja lainassa niin voisitteko ystävällisesti ilmoittaa siitä jollain tavalla koska mun rakkaat elävät kuvani vievät hyllystä huomattavasti vähemmän tilaa kuin ennen!

2 kommenttia:

mjaumiamiajeee kirjoitti...

Mulla on se sun V niinkuin verikosto :D Saat takas heti ko nähää.

Riikka kirjoitti...

miakukka: ainii en muistanukkaa : D